()

hehe, Har fått en kommentar av karin. Vilken karin?? Just nu har jag sådär tretton stycken..
Men som svar på frågan så är Gizmo inte min, det är min granne sandras lille valp, men jag har fått äran att bli hans surogatpappa.

Idag är en helvetes dag. Jag har knappt sovit alls inatt, mina muskler är så spända så det känns som om de ska gå av, har ont i halsen och hostar, måste handla eftersom jag skjutit upp det sen i måndags genom att äta gröt hela veckan, kan inte sova för det är att slösa tid och jag behöver all tid jag kan få till att plugga, det är karate ikväll och jag kan inte bestämma mig om jag ska stanna hemma och tycka synd om migsjälv och plugga eller om jag ska gå och träna och bli lite glad och avslappnad men få dåligt samvete för att jag inte pluggar. Allt är bara jobbigt idag.

Men imon kommer iaf mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0