djup konversation på ett ytligt plan (Eller tvärtom?)

Ibland har man konversationer som man känner att "detta måste jag bara sprida till världen". Nyss hade jag en sån. Det händer ofta när jag och ymi (:P) konverserar på msn. Men även i riktiga livet. Men hur ska det gå om vi flyttar samman? Ska våra brighta konversationer dö ut då?? (Vi har nämligen slagits av tanken att vi borde flytta samman eftersom vi ständigt umgås, och gör vi inte det så sitter vi på msn och konverserar.)


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

nu ska jag nog äta


Ymer säger:

jag med snart

ska till tvättis först


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

ahaaa.. komma upp och joina mig??


Ymer säger:

och äta?


jag ska äta korv med bröd det är svårt att ta med


eller nej!


det är det ju inte!


va dum jag är


eller vad menar du?


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

hahaha.. en mellan varje finger


Ymer säger:

hur menar du nu?


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

hahahaha


Ymer säger:

ja fast jag ska bara äta två, för fler har jag inte


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

mellan varje finger.. tänk dig att ha en mellan ett finger


hahahaah


Ymer säger:

hahahaha vaaa


vad konstig du är


haha


näää


haha


jahaaaaaaaaa


hahahhaahhahahahahha


mellan ETT finger!


hahahah


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

alltså, jag sa ta en mellan varje finger. men det går ju inte, men kan ju inte ta en korv mellan EN finger, möjligtvis mellan två, men inte mellan en


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

precis!!


hahahaha


Ymer säger:

hahahhaha


det var kul


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

ja! fan vad rolig jag är


Ymer säger:

hahaha


jaa


emma (www.skallepar.blogg.se) säger:

hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0