Bajsmunnen

Min käre granne och vän karin sade åt mig att jag kunde blogga om bajsmunnen i väntan på hennes uppkomst (vi ska baka negerbollar (och ja, jag säger negerbollar, för det står det på receptet, men jag är inte rasist)). Föst förstod jag inte syftet med denna dumma kommetar från henne. Men ett par sekunder senare kom min något förslappade hjärna på det roliga i det hela. 
Med bajsmunnen menade hon såklart ungen som är på kakaopaketen, det ser ut som om den har bajs runt munnen. Det är faktiskt väldigt kul, så om ni helt plötsligt och oförutbestämt befinner er på ICA så tycker jag att ni ska ta en titt på ICAs egen kakao, och skratta gott åt den så kallade bajsmunnen.

Anledninge till att jag inte kom på det roliga i dethär förrän efter ett par sekunder är att jag hela dagen suttit och studerat anatomi och försökt trycka in så mycket användbar information som möjligt om muskler och dyligt i min IQ-befriade hjärna, för att till sist upptäcka att jag inte kan någonting, förutom att nästan alla av underarmens dorsalflexorer (eller vad det nu heter) urspringer från humerus laterala epikondyl.
Jag har tenta på fredag och kan i stort sett inte någonting av det jag borde kunna vi dethär lagret. Så ni kan ju räkna med en hop bittra och självhatiska inlägg här de närmaste sju veckorna.

puss och hej

Kommentarer
Postat av: LasseN

Jag är säker på att du kan mer än vad du tror! Mental träning, Emma. "Jag kan, jag kan, jag kommer att klara provet...."

2008-11-26 @ 08:30:51
URL: http://www.hulugard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0