yes:D

Today is the day when everyting is right.
Eller nej det kan det inte va, men detär en jäkligt bra dag:D Vaknade och upptäckte att telefonen funkar igen! Sen hade jag en lååånnnggg. dag på jobbet, lite dryg, men vafalls, mina jobbiskompisar gör ju hela dan. Och precis som Maritin sa,det känns som födelsedag när man får gå hem:D Japp det gör det, verkligen.

Så nu är det födelsedag, för jag har gått hem. Jag har fått en ny "tatuering" av henke idag, lite tribaler på underarmen. han e för begåvad den asså..

Ska snart ge mig av till Skåne, och det ska bli så underbart!! Men jag kommer sakna Hemma.

Enjoy.

kärlek till er alla!
puss

Kommentarer
Postat av: ida

Jag saknar dig redan!

2008-05-09 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0