waoawaoawowa

Yes nu är det gjort. Vi har badat:D det jar najs som fasen. Doppet var snabbt, men skönt. Cyklade ut till Aspö och badade där, men på vägen dit så missade vi att sväga och cyklade fel, men sen kom vi på det, cyklade tillbaka och cyklade rätt, på tandemcyklen.. eller cykeln, jag vet inte. Men iaf, på den. De va skitläskigt från början, men det gick över sen när vi fick lite fart på att!

Nu har jag nysslingen bokat biljetten till mina älskade morföräldrar, ska blir så fruktansvärt underbart att åka dit!!! Åker fredagkväll, så sen får ni sakna mig en vecka, men jag kommer ju hem på torsdagen igen sen, och på fredagen antar jag att jag ska till Idde? eller? ;) De vill jag iaf.

Något mer jag vill är att åka till mina små pysslingar i Göteborg, saknar min Oliv :P Jag tycker så mycket om er där borta.. Hoppas jag kan åka till er snart.

nu jäklar ska jag försöka få in en bild här, himla skitblogg funkar ju inte att lägga in bilder på.. damn.



image4

Kommentarer
Postat av: Linnea

woho va het du är i håret! lugg och rött, sexigt! :P

2008-05-07 @ 18:37:46
Postat av: evelina

Vilken snyggig ;)
saknar dig gumman !!!! Love U

2008-05-07 @ 18:56:20
URL: http://evelinalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0