waasup?

Nahe, sitter jag här i skolan igen och försöker ta tag i migsjälv, det går lite bra. Har kollat upp lite info om KBT, det är rätt intressant..
Vi spelade kubb innan, vi kom sist, damn, men det var okej.. Jag låstsades att jag vad duktig, och dom andra gick på det!! Haha, jag är för jäkla lurig:P

Mhm.. åker nog inte till Skåne förrän på fredag kväll, eller lördag, för Sabu ville att jag skulle jobba, och vad gör jag inte för mina små jobbiskompisar?? Allt för dem såklart:D Plus att jag saknar paxen lite.. ^^ Så då kan jag tvinga Henke att rita en tattoo på mig igen så jag blir hårding:D

Snaaaarrt är det kaffe.. Vill ha kaffe nu, får inte ro att sitta still idag.. Måste verkligen ta tag i migsjälv i Skåne, men det löser sig nog, där får jag alltid ro i kroppen.. längtar.

bjas bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0