Vem lämnar himmelen för jorden?

Hej igen.
Nu ska jag sammanfatta veckan lite för er, har inte haft tillgång till bloggbar dator då..
i Fredags for jag, kom till mormor och morfar typ halv 10, helt slut efter en svettig tågresa utan ac, nästan utan luft:S
Sen i lördags kom tjocka släkten på fika i mormors trädgård! Hur mysigt som hellst, mina små kusinbarn är ju världens sötaste! Vi fikade och grejade lite. Alla va självklar glada att jag var där:P Kul att äntligen få träff dem igen.  Trevligt med kusiner och moster också.
Jag va på fotbollmatch då också, lille william spelade, han va så himla duktig!! Min lille prins. Vi gick en runda i moffas skog sen med jag och William, de va spännande det.. tog lite bilder på blommor och letade pinnar (William samlar på pinnar).

Sen i söndags var de gokart med Julia och Matzzzz som gällde:D Fybövelen så rolit de va!!!!! Hahaha.. åkte runt och log som ett fån där på banan (tur man har hjälm så ingen såg). Vi bestämmde oss för att åka lite mer en annan dag. And so we did, tog en tur till gokartbanan igår med. Nästan ännu roligare då, för då hade jag försäkrat mig om att man inte kunde välta med gokart, så då körde jag ännu fortare.

Måndag var det malmö med intervju som gällde. Gjorde en intervju till mitt fältarbete, det va väldigt intressant. Med det blev mer att vi diskuterade och pratade istället för att jag ställde frågor till henne. Så de va skitbra.  Sen fick jag en guidad tur runt hela Malmö av Andrei:D Najs var det. Vi gick till turning torso och överallt annanstans. Blev lite jagad av fåglar, men jag överlevde det. Äckliga djur. Vi hittade också ett väldigt fin kastanjeträd som jag funderade på att klättra upp i, men eftersom att jag lovat momo att va rädd om mig så lät jag bli (plus att det hade varit skämmigt att trilla ner). Sen blev det middag, men utfrågning av min vän. Mycket intressant  och lärorikt(Kan ni tänka er att det finns människor som inte sjunger och dansar när dom är hemma själva?!?).

Iallefall, jag orkar inte skriva mer nu, vill ni veta så får ni fråga. Men min vecka har varit helt underbar och det känndes tråkigt att åka hem och lämna mitt paradis. Finns inget bättre än att cykla bland ängarna med en sjunkande sol som bländar och skånsk lantluft i lungorna.

Idag kom jag hem och åkte till Ida:D De va najs. Fredrik, Ida och jag gjorde pannkakor, det var mysigt. Har saknat Idde.

puss och godatt


Kommentarer
Postat av: Idde

Idde har saknat Slemmis!

2008-05-16 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0