today is a damn good day

Idag har jag varit i Jkpg med mammi och shoppat. Det blev inte så jättemycket köpt, men lite blev det allt. Har varit en jätteskön dag och jag har verkligen kunnat släppa allt som har med jobb och skola att göra, och det behövdes tror jag. För det ligger alltid och skaver lite i bakhuvudet annars.

Har pratat med Crister på jobbet nu, ska jobba 7-10 i tre dagar nu, verry good. sen ska jag till skolan imon, prata med Håkanbråkan:D Men menst åker jag dit för att träffa Idde såklart:D och Karin och alla andra som råkar befinna sig där.

Sen på torsdag eller fredag bär det iväg till Skåne och tjocka släkten,, (inte för att dom är tjocka, men ändå) På måndag till Malmö på äventyr och sen tillbaka till K-stad. Jag måste verkligen ta tag i migsjälv och sätta fart på skolarbetet när jag är där.. Men det sa nog gå bra. Får ta med mig datorn och alla ton böcker. Har lånat en hel liten bataljon med böcker (ca 10 st enl. Jesper).

Jäjä, nu ska jag beställa tågbiljett så jag kna ta mig dit.
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0