Tillbaka igen.

Nu är jag hemma från Karlskrona igen. Har varit och hälsat på Anders lite, det var najs.  Vi har varit ute och gått en hel del, runtom hela Karlskrona tror jag. Och så har Nörden visat mig massa bygnader och berättat massa om dem. Sen har han visat mig massa av hans arbeten han gjort, sjukt duktig alltså.
Sen har vi varit och fikat och tittat i Kyrkan. Jag älskar kyrkor har jag kommit på, det var så fruktansvärt lugnt där. Som ett hus för själen, där man får lugn och ro och kan återhämta sig.
Så vi har haft kul. Snackat massa skit ocks, och jag har fortfarande inte kommit på vem av oss som är ondast. Och klättrat i träd:D de va kul.


Måste jobba på fältarbetet nu, håller på att skriva om psykosyntesen.

pyss och hejj

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeeeeee

saknar diiig !!!!!!!!!!!

2008-05-21 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0