"Ska man behöva va neutrallycklig ända tills dess då?"

Citerar min Jeppis (vi kan låtsas att du är min Jesper) :P   Det är en sån klockren kommentar, ellerhur? För ja, man får helt enkelt va nöjd med det man har om man inte gör något åt det, så då får man gå runt och va neutrallycklig.

Idag har jag jobbat på mitt nya extrajobb som jag fick igår. Det gick bra.  Imon ska jag jobba också.

Nu börjar saknade efter mina små töser sätta in på riktigt, fattar inte hur jag ska överleva hela livet utan dem.. Eller hela livet behöver jag ju inte klara mig utan dem, men som Idde sa, det kommeri nte bli samma sak sen när vi slutar.. Usch. Jag vill h det såhär för alltid..

Idag har det inte hänt sådär jättemycket mer. Jag gick upp, cykla till jobbet, jobba, cykla hem, duscha, käka, och nu sitter jag här.

Förresten, såg ni hon som spela piano på talang igår? Sjukt duktig.. önska jag kunde spela piano riktigt bra. Aja, får la öva..

pisk på er


Kommentarer
Postat av: Ida

Visst va hon SJUKT duktig, utan dess like, shit! Jag och Karin satt och grät!!!!!! Jag saknar dig! Pussar och kramar . . . love!

2008-05-04 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0