Nuni, nu är det dags:D

Okej, årets stakaste tecken på att det närmar sig sommaren: Jag har målat tårna!!!!!  Eller nej, inte tårna, tånglarna. Rosa blev dom, ganska otippat för att vara jag, men vafan, man kan inte va lättippad jämt, ellerhur?

Har jobbat idag också, det gick bra, och jag var välkommen åter. Jag tror dom gillar mig ;) Vi satt (eller dom de andra satt, jag låg) ute i solen idag på rasterna, det var myspysigt. 

Min lilla bebis ringde nyss och störde mig i bloggandet, men det var en väldigt angenäm störning, faktiskt. Saknar henne jättemycket!! Det är galet.. Men det var trevligt med en liten pratisstundis.

Kanske borde skriva något spännande om mitt kärleksliv också så du (japp, just du idiot) orkar läsa vidare.. ^^
Nej men du är ju ingen idiot, nu va jag elak.
Jäjä, whatever, mitt kärleksiv är dött, dött som evelinas (fisken) rumskompis ålen, han är död, som en sten. (Aha, som en stendöd stend då eller?) Jag måste ta mig samman och verligen gå ut stenhårt för att ragga nästa gång jag går ut. Haha, despo eller vad? Men så är fallet.

Gå ut i solen och arbeta med dig, sitt inte där och fis. heppåreserru.

(bildena vill inte komma med idag heller)


Kommentarer
Postat av: Evelina

ooooh vilken fin blogg du har skaffat :)
har du kollat in min än dåå ?;)
Pusss

2008-05-05 @ 09:19:47
URL: http://evelinalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0