Nu jäklar.

Tjo och tjim.
Emma har skaffat blogg. Så nu ska ni få veta varenda liten tragisk detalj ur mitt underbara liv.  Jag har alltid varit lite mot bloggar, tycker att det är lite töntigt, men vafan, jag läser ju alla andras, så då ska väl dom kunna läsa min, right?

Aja, iallafall, även om ingen kommer läsa så kommer jag skriva av mig om allt som händer och inte händer.

Jag ju börja med att berätta om min nuvarande situation.
Idag lider jag av en lätt huvudvärk, men det har man ju överlevt förr.
Pappi är lite sur idag, för det är halvdåligt väder och han vill ut och åka mc. Så istället hämnas han på allt och alla (främst mig) genom att börja städa vinden klockan halv 9 idag :S vet inte hur glad jag är för det, men jag överlver väl.
Aja, civilstatusen (vet inte om jag vill kalla det status men ändå) är för närvarande singel. Ibland är det bra, iblad är det dåligt. Idag är det mest dåligt, för jag känner mig totaldissad efter gårdagen.. menmen, det kommer fler dagar och jag överlvever väl.
Jag pluggar, inte idag, men andra dagar, det är kul :D Love Ädelfors och min klass!!! Vi har massa veckors fältarbete nu, och det är inte kul någonstans för jag saknar mina små pluttar så mycket! Men annars är det kul.

Jäjä, är dethär kul så kommer det mera.
Puss och vink  Nah you don't deserve it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0