nahahaha.

Jag har inte först imon, de fixade sig. Gud va på min sida igen:P
Håkan har lyckats dubbelboka så han e på möte då när jag skulle haft, och iom att jag har honom som handledare så fick jag byta med bibbi för att han skulle kunna se på mitt!

Har fikat med klassen (alla utan puppi). De va najs!! Ages sen sist. Har fått reda på att jag få jobba i sommar också, det va med najs. Allt e så damn najs. Bara lite nervig inför redovisningen imon, men de löser sig. De brukar det ju göra.

Haha, det va jättekul när vi sjulle cykla till stan innan (jag, idde och bebbe). Bebbes (eriks) cykel gick sönder typ, så jag fick moppedra bebbe nästan halva vägen.. haha. Hom höll på min axel och åkte snålskjuts. Sen låtsades vi att hon va blind så Ida fick berätta om vad som kom i vägen. hehe, de va en rolig cykeltyr de.

nu ska jag googla på tandemcykel och se m jag hittar någon gammal.

puss på näsan dumbomar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0