jes!

Jas, jag är klar nu! Håkis sa att det var bra redovisningo ch bra arbete:D felt good. så nu är det bara skojsiga saker kvar i skoan. Har bla anmält mig till elevernas fotbollslag till matchen på tisdag, så då ska jag och pickyvicky spela.

skra springa nu till brevlådan. puss

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jagvarit vid brevlådan:D

Men jag kom på att det är inte bara roliga saker, det är en tråkig saker också. Vi ska skiljas från varandra *snyft*.
Men vi få väl pasa på att njuta av varandras sällskap den veckan som är kvar nu då.

kommer nog på mer att skriva senare.

pyss och hej


ful tvilliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0