då var det väl dags.

Då var det dags att blogga lite igen. Idag har varit en bra dag med vissa moment som inte varit så roliga. Menmen, det är så ibland. Är väldigt trött.

Nu håller  jag på och packar, har tappat bort et halsband, mitt älsklingshalsband som jag fått av Robin. Fan. Jag har lagt det på något såndär smart ställe som jag brukar lägga saker jag tycker om på.. Aja, det dyker nog upp någon gång hoppas jag. Men mitt eilean annraidh betyder så himla mycket för mig, det är en symbol för landet jag älskar och livet jag en gång hade, och för Robin.Men jag har ingen rätt att sakna det..

Imon åker jag till malmö:D de ska bli både kul och skönt att åka iväg. Behöver det, det är lite mycket nu, för oss alla tror jag..

ses och hörs.
546961-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0