då va man klar

Nu har Håkeåke läst mitt arbete och han sa att det va helt okej, jättebra. och det va ju skönt att höra. nu har jag skrivit avslutningen också, så nu är fröken emma minsann helt klar!! nu är det presentationen som gäller.. men det fixar jag ikväll/imon/imonkväll.

ikväll blir det tjejer och vin på trappan. det ska bli så himla mysigt, men lite sorgligt också.. för det kanske blir sista gången.. fan. jag vill inte att dethär ska ta slut.  det här året har verkligen varit helt underbart. och jag blir så ledsen ihjärtat när det snart är slut.. men det blir ju början på något nytt, men det kanske inte blir lika bra.. och blir det det så blir jag förvånad.

senare jag och bebis cykla till stan och handla lite.. myspys, det är så roligt att cykla ihop.


äsch nu kan jag inte skriva mer för jag bliev ledsen i magen när jag kom på att det kanske är sista kvällen på trappen. jag älskar mina små filurer. pussar, på er.


puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0