"Även en tusenmilafärd börjar med ett steg"

Läser om KBT nu, och så står det så. Och det är så himla bra resonerat. Det är ju alltid så, man måste alltid ta det första steget. Även om man bara ska gå och köpa mjölk, eller om man ska åka jorden runt, så måste man börja med ett steg. För tar man inte första steget så kommer man aldrig iväg, ellerhur? 
Och man måste alltid gå det själv. Man kan ta bilen till affären, men man måste ändå ta första steget för att komma till bilen. Och man kan få en knuff i ryggen för att komma iväg, men man måste lyfta foten frammåt för att inte välta. Och det är viktigt att tänka såhär tror jag. 
KBT är så himla smart.

Igår var det festis som gällde. det var från början tänkt att bli en schlagerfest, men det mynnade ut en gill- och shotsfest  shortsfest istället. Mycket trevligt. Det var längesen vi festade ihop vi brudar. Och lilla Evve är hemma igen!!! jag är så glad för det, men min bror är nog om möjligt ännu gladare;).


Nu ska jag återgå till pluggandet. puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0