whassup dawg, yo, yo, yo..

Idag har jag jobbat, precis som igår. de va ganska kul faktiskt, jag har blivit erbjuden att gifta mig för en cykel, fyra vinterdäck och ett körsbärsträd.. funderar på att.. de e ganska fina grejer jag får alltså.. och jag menar, vad är ett giftemål lixom, de kan man väl offra.. eller inte:P

Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt. Lekt lite i PS och grejat med lite husliga saker som vanligt.

Vetlanda känns väldigt tomt just nu. Men jag ska iaf fika med nea på to, träffa emme på fre och sen träffa jeppis och tony som kommer hit nu snart! De ska bli kul:D Ages sen jag träffa tony nu alltså, sen i julas. Och rätt längesen jag träffa jesper med :/

Har gått och väntat på regn hela dagen idag, men fortfarande inte fått något. Jag tycker det är på tiden att det kommer lite väska över torra småland snart.

om en vecka fyller Olivia år, de e viktgit att minnas:D Men hon är ju inte i sverige och firar, för hon e och luffar, och det är najs. Jag vill också åka iväg, igen. Men kanske åt något annat håll än skåne.. eller nä, jag gillar skåne det är fint där, och fina människor.

Saknar tjejerna.

Hoppas ni alla åtnjuter en angenäm afton.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0