vardagslyx

Fattar ni hur lyxigt det är att bara kunna gå ut och sätta sig på altanen men en kopp kaffe, en filt och ett par rutiga tofflor. det är vad jag ska göra strax, bara mysa. Vilken lyx jag har som bara kn göra det, utan att någon kommer och säger att jag måste diska eller städa eller tvätta. Iofs så har jag redan diskat, mamma städade igår och tvätten är gjord. Så jag kan bara dricka kaffe om det är det jag vill. Och det vill jag.

Några kravlösa timmar innan jobbet, det är lyx det.

Vi hörs senare.
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vi har det bra egentligen. Tänk på dem små barnen i Afrika som jobbar dag ut och dag in och så klagar jag över att jag måste diska och städa mitt rum och sånt. De e egentligen pinsamt hur bortskämda vi svenska barn är.

2008-06-17 @ 11:55:30
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0