KÄRLEK

vårt år, det har gått fort
vårt år i bilder.

chmpangefrukost
Champangefrukost


Lasse, det blir en krater kvar i hjärtat utan ditt stöd.


 Bibbi, Vickan och puppi, för evigt mina små hjärtan. Kärlek


Ewwe, Karin jag och Ida, ni kommer alltid vara med mig. Kärlek 

Assistenterna. ni lämnar hål.

Fritidsledarna. minns er alltid.


Lärarna, finns inga bättre. Kärlek


Håkan. Lite svårtolkad men fantastisk.


Alltid i mitt hjärta, det blir tomt nu, men vi har kvar varandra. Kärlek.



Jag ska aldrig tapa bort er. NI har alla en plats i mitt hjärta.
Tack för ett underbart år.

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch nu går hela mitt hjärta sönder. Hur ska det här gå? Jag tror inte jag klarar det här, faan jag är fortfarande helt övertygad om att vi ska tillbaka snart! Jag älskar dig Slemmis! puss puss puss

2008-06-06 @ 08:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0