tött som fan

Idag är jag trött som fan och varenda liten muskel i min kropp värker tror jag, eller inte varje kanske, men iaf erectus spinae :P och nårra i händerna. Känns som om jag är helt lam i underarmarna och händerna.. skitjobbigt. Kan inte riktigt hålla i saker, så idag kommer jag nog tappa massor.

Jobbade över inat med bella ett par timmar, så jag jobbade väldigt länge igår!! Men det behövs för jag behöver verkligen pengar till alla mina äventyr.. funderar på att åka en runda till skottland i sommar också, längar dit så fruktansvärt mycket! Men det har jag nog inte råd med om jag ska flytta. Och nu tror jag att jag har lite koll på vart jag kommeratt flytta också, Linköping. Det är okej. Visst vill jag till göteborg hellst, men kommer jag inte in där så är det nog meningen att jag ska till linköping.

Hoppas allt är bra med er små tofflor och att ni har en bra dag, det tänker jag ha iaf, sista dagen att jobba denna veckan, Kan bli så himla skönt med långledigt!! Hoppas det blir kul midsomma, men hur kan det inte bli det med Erik och Ewwe? Verkar inte som om Ida ska med :(. Menmen, hon har väl annat på gång.

Nu ska jag gå och ta ut lite pengar på konsum så jag kan äta pizza med mina jobbakompisar idag, första gången jag gör det. Men fan jag orkar inte laga mat idag.

Eller nä, först ska jag dricka kaffe med migsjälv på altanen, som alltid:D
De e så smyschligt.

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Nea

åh, men linköping låter bra, dit kanske jag ska flytta ju! :D

2008-06-19 @ 12:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0