Tomorrow is a brand new day.

Japp, och jag bara går och väntar. Är trött på denhär dagen nu. Jag bara går och väntar/har söndagsångest över att jag måste upp fucking skittiigt kvart i fem imon och jobba, inte speciellt lockande må jag säga. Men, det som måste göras det måste göras, och jag blir ju rik på kuppen:P

Annars har det varit en väldigt slapp midsommarhelg. Har haft det väldigt lugnt och skönt (ibland tråkigt). Men det kanske behövdes, har sovit jätemycket, och efter förra veckan s tror jag att jag förtjänade det. Känns som om jag har sovit och ätit ungefär hela helgen.

Har precis kollat tågtiden, nu ska jag ut och åka igen. Jag far runt hela tiden.. Men det är självvalt, och jag klagar inte. Men hellst av allt, så skulle jag vilj åka över havet till skotland.. fattar inte varför jag längtar dit så fruktansvärt mycket, kan någon förklara det för mig?

Hoppas att ni alla haft en underbar mindsommar!!

(Och karin,(träsket) dethär är till dig: Jag skanar dig också!! Jag minns inte vad du hade för blogg så om du läser detta får du gärna skriva ett litet inlägg och berätta den för mig! och Tack! ) 

puss på er små getingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0