tillåt mig att le

Idag gick jag hem lite tidigare från jobbet som hämd för att jag ska jobba natt nästa vecka. Och för att hina sova och vila lite innan jag ger mig av.
Åker om inte så lång tid. Andrei ringde nyss, han lät glad, och det är bra. Blir nog jätteroligt i helgen:D

Det är bara fyra dagar (nätter) kvar till semester, sen jävlar. Hoppas det blir firning till min semester på fredag, det vill jag. Men jag kommer sakna mina små jobbiskompisar(gubbar), Dom e så himla roliga. Men min sackars bella är sjukskriven, så henne kommer jag nog inte träffa alls innan semestern, och inte Safet heller för han har åkt.


Shit vad jag vill ha semester nu alltså. Och shit vad jag är laddad för att cykla Ida, klart att jag vill. Drömmen skulle va rodtripp i skottland, men det har vi ju inte råd med någnstans.

Snart fyller jag år också:D Deni, det ska firas det.


bra låt:
Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt
En kort paus, utanför statoilmacken vi köper folköl 3,5
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Jag är rädd, för du ser för bra ut i svart, svart lugg och blå anorak
Den där skogen, gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig, säger:
Kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Aahh, aahh

Det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig
Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå
Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå

Aahh, aahh
Aahh, aahh
Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nå't ont


får mig att tänka på träsket. Shit det käns som evigheter sen..



Jag är oväntat glad just nu. Det är najs.
Saknar olivia, hoppas dom har det bra.

ha en trevlig helg.
pyss


Kommentarer
Postat av: karin

den 19:e?? vad händer då?? jag jobbar den helgen.. :( saknar dej me.. kramar

2008-06-27 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0