ojojojoj

Vill ni höra ett till skämt? Idag fick jag reda på att jag ska jobba natt nästa vecka, börjar kvart i 10 på sön, kommer hem från Malmö typ vad kvart över sju. Kul va?
Men det är inget skämt, mina chefer har glömt berätta för mig att jag ska jobba natt. Idag kom andreas och bara
"Du har koll på tiderna nästa vecka va Emma?"
och ja ba "Va? vaddå tiderna?"
och han ba "Ja, jag och Christer och ...vem fan det nu mer va.. satt och pratade lite och det blev så att du ska jobba natt nästa vecka"
och jag ba "Va? jaha, det vet jag inte om jag kan, jag ska ju va bortreste hela helgen, kommer inte hem förrän typ 7-8" och han ba "Ja men då hinner du ju"
och  jag ba " ja men du vet jag ska ju orka också, men visst det får jag väl göra då"
och han ba "ja men du kan ju vila upp dig på måndag sen".

Så jag kommer va stendöd på måndag, najs, trevligt att få träffa sin mamma de få timmar hon e hemma( men då måste jag typ sova). Najs. Fucket up. Jäkligt snällt att de berättar för mig och FRÅGAR MIG om jag överhuvudtaget kan jobba natt. Sen kommer jag bli helt förstör i kropppen för den är inte gjord för att jobba natt. Jag kommer bli förstörd.

menmen, petitesser. Jag får lön imon! De e najs. Och jag åker till Andrei, det är också najs. Kanske sista gången, ingen vet, för han flyttar ju snart, och jag flyttar kanske/troligtvis med snart.

Och snart är det semester!!!!! whii!! Då blir det kalas, och Göteborg och Norrköping och cykelsemester/rodtripp och Flytt och födelsedag och massa annat, jag kommer ha fullt upp:D Love. Hoppas det inte regnar när vi ska cykla, för då blir det blött.


Idag har jag och bebbe kollat på foboll, mina jobkompisar/pojkar och min bror och ett par till spelar i ett korplag. De va skitkul, jag var den bästa hejaklacken:d och pojkarna va jätteduktiga. det blev 0-0, även om de int ehade några avbytare i sitt lag och de andra hade typ trettio (läs: fem).

Nu ska jag sova som en liten apa, som en trött apa.



Sov gottigt och dröm söttigt.
And enjoy your weekend.

dusch och kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0