någon som är synsk????

Dethär är ett allmänt rop på hjälp! Är du synsk, eller känner du någon som är synsk? I så fall skulle jag behöva hjälp. Jag hittar verkligen inte mitt halsband. det kanske är en väsenlig sak, men det är väldigt viktigt för mig. Jag har tappat bort ett av de två halsband jag fick av robin när vi va i skottland, och detta halsband betyder jättemycket för mig. Om det finns någon som är synsk så kanske den iaf kan hjälpa mig och berätta om det ens är lönt att jag letar eller om det är helt  försvunnet? Det har varit borta i typ en månad nu, och jag hittar det verkligen inte.

Snälla hjälp mig att hitta det, även om ni inte är synska så kan ni väl hjälpa mig att komma på idiotiska sällen jag kan ha lagt det på?

Hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: Karin

1) I massagerummet i skolan

2) Under sängen eller bakom en hylla

3) I ett ytterfack på en väska

4) i en låda

5) i badrummet



;)



Hoppas du hittar det! Jobbigt när man tappar bort nåt man tycker om.

Hoppas ni hade det bra under midsommar. Såg bilderna på stugan på bilddagboken. Såg mysigt ut. :)

Kram Karin

2008-06-22 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0