Mys i soffan

Mys i soffan med te och en filt. Älskar vädret idag, det stämmer så himla bra överrens med mig idag, detta är precis vad jag kände för.. Hade iofs varit ännu mysigare att gosa in sig i någos famn, men jag antar att jag får leva utan det.

Har jobbat idag. Jag och Bella va inte så motiverade, så vi har inte gjort så jättemycket idag, Men det var okej. nu är det bara två dagar till helg, och det är najs. 
Fick lite lön för förra månade idag, det är najs, inte fel med lite kosing. 

Saknar någon, nämner inga namn, men det är lite konstigt ändå:S  Aja, jag står väl ut.

Såg lite av en predikan med Jonas Gardell på tv innan , han sa något så himla bra som jag måste citera: Gud älskar oss inte för att vi förtjänar det, utan för att vi behöver det.
Det är så sant, så har jag tänkt också. Ingen gud älskar oss väl bara på grund av att vi går i kyrkan, för att vi lever våra liv för att tjänan Honom. Nej jag tror han älskar oss ändå, och speciellt när vi behöver det. Jag tror att gud älskar oss även om vi inte lever som kyrkan lär, för han finns ju alltid här för oss och hjälper oss i nöd.

nu ska jag äta clementin till teet och smallville.
puss

Kommentarer
Postat av: Em

Jag tror också att Gud älskar oss alla. Oavsett vad vi gör eller inte. Tveklöst! Läste att du skrivit någonting om nått inlägg tidigare om Holsby. Har du bott här?

2008-06-14 @ 11:19:50
URL: http://delaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0