Morgonstånd.


Barfotabarnet vaknade sent dagen därpå, hon hade arbetat hela natten. De slitsamma arbetsuppgifterna gjorde sig påminda i hennes kropp, Även om hon var ung så blev hennes kropp trött av de krävande sysslorna. Fingrarna och underarmarna värkte och ryggen ömmade. Hon tänkte att ingen människa var byggd för att utföra sådant arbete hela dagarna.

Trotts att hennes kropp stretade emot så reste hon sig och gick upp för att äta frukost.

:P

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
haha, min rubrik har egentilgen ingeting med detta inlägg att göra. Jag har inte haft morgonstånd idag:P Jag skrev det mest för att väcka intresse, som löpselarna gör.

Har precis vaknat. Måste skryta lite nu för jag är rätt stolt över migsjälv. Jag och Bella jobbade över inatt, till halv fem!!
Så jag jobbade från två till halv fem på natten. Det är väldigt långt tid att jobba. Men det blir mycket pengar också!! Och så är jag ju ledig idag med, så det är okej.
Men faan vad ont jag har i kroppen, skulle behöva en massage..


Midsommar blir det nog stugan som gäller. Det ska bli skönt att komma dit, har inte varit där på evigheter. Jag och ewwe ska dricka skumpa! riktg lyx ju. Ska väl fira min och Bellas frölovning. För vi har förlovat oss, så det är bäst för er att ni inte glömmer att gratulera!
Men jag tror ändå det blir rätt lugnt med masa mat. hoppas det blir lite fint väder.

Ha en bra midsommar!!
puss och hej



-----------------------------------------------------
1h, 42 min senare

Jag måste bara få ur denhär låttexten ur mit huvud, så jag skiver den här.

du frågade mig vad kärlek är
men jag vet inget om detdär
bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå..

..jag har det
du har det med
samma symptom
både jag och du
jag har det
men du säger
jag är ite sjuk..

nach, underbar låt. Lyssna på den! "våga vara rädd" heter den om ni undrar.
det är dagens låt.


pyss



Kommentarer
Postat av: evelina

Klart jag ska umgås massa med dig också skallepär :P Ses imorrn !!! Saknar diig :)

2008-06-19 @ 16:36:18
URL: http://evelinalantz.blogg.se/
Postat av: karin

ja grattis då!! =) annars då?? allt bra?? saknar dej kramar

2008-06-21 @ 13:35:49
Postat av: karin (träsket) =)

ja grattis då!! =) annars då?? allt bra?? saknar dej kramar

2008-06-21 @ 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0