lite uppdaterig då.

Tjo och tjom och makadam.
ska uppdatera er om veckan.

Torsdag, blev bortlovad till Safet av Bella på jobbet, så nu ska man visst gifta sig snart :P Om inte bella och jag hinner rymma först.
Sen på eftermiddagen var jag och Nea och fikade och shoppade bhar, det va roligt. Hon en så skön den lilla loppan.

Fredag jobbade jag, lika kul som alltid. Det var som födelsedag när jag fick gå hem. Hoppas jag får tussa nästa vecka med, vill jobba ed bella, hon e roligast.
Sen sov jag ett par timmar och sen cyklade jag till Emme så vi kollade på film på kvällen, och så sov jag där. Det va roligt att träffa henne igen, som alltid. Filmen va ju lite överskattad, men det gjorde inget.

Idag vet jag inte vad som heänder, tänte sitta och läsa ungefär hela dagen och bara ta det lugnt. Ta kontakt med lite människor också kanske.

Fick ett oroväckande sms inatt.. Skitjobbigt. Hur hjälper man mäniskor man inte vet hur man ska hjälpa? Jag får väl göra ett försök så får vi se hur det går.

Fick ett överraskande sms idag, det var kul:P


Nästa vecka är det midsommar!! Då blir det skumpa i stugan. Å så jag längtar! å jag är så glad att ewwe kn följa med trots allt!!!


love you all!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0