hemma igen, igen, igen.

Känns som om "Hemma igen" kan va min rubrik här tusen gånger. Är alltid ute och far.. undra vad det beror på.. Kanske bristen på spänning i vetlanda, kanske att jag är trött på samma gamla stigar. Men det är snart dags för stora förändrinar i mitt liv. Jag har varit rädd för att saker och ting ska ändras länge. Men det känns som om förändringar är okej nu, det känns inte jobbigt längre, jag tror jag behöver något nytt, något större.

KASAM. känsla av sammanhang. Vet inte, men det känns som om samanhanget häromkring funkar bra utan mig nu, och det är okej. Jag längtar bort. Till nya sammanhang, där jag kan göra större verk än här, för den lilla bubbla jag lever i är väldigt svårpåverkad just nu, och jag har ett behov av att påverka och göra intryck.
Jag vill träff nya människor. Jag vill lära känna och ta del av nya människors liv. Inget fel på de människor jag redan känner, men lite fler nya skulle var roligt. Lite spänning i tillvaron, och en chans att göra nya första intryck..


Jag har haft en jättebra helg också förresten. Andrei är så söt den lille pajken. Vi har så kul ihop. Det var roligt att gå på bal, jag va jättefin och Andrei va jättefin (hans mamma va väldigt stolt). De va mysigt att va nere vid havet också, även om vi inte badade mer än fötterna:P Men det va skönt att bara gå runt där i vattenet och sitta på bryggan och kolla på äckliga fåglar. det var en härlig helg, något jag behövde tror jag, att bara ta det lugnt och släppa alla krav (eller, nej, det fanns fortfarande något jag inte kunde släppa, något jag inte kunnat släppa på senaste tiden och det oroar mig, men fråga inte). Vi kollade på två filmer. En va helt underbar, underbar. Den utspelade sig på en biograf.. minns inte namnet på den, men se den om ni får chansen.


Nu är jag jättetrött. Tanken på att gå upp imon gör mig lite illamående. Men ibland har man inte så mycket att välja på, och jag tror det kommer bli en bra dag till slut imon ändå, så det är väl värt att tvinga sig upp..

puss och godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0