hemma igen, fan vad jag kommer hem hela tiden.

Har varit i skåne i helgen, den östra sidan denhär gången, Hos släkten. Det var skönt, har typ läst och slappat hela helgen, superskönt.
Inte lika skönt att gå upp vid fem idag ch jobba, men sånt är livet. Och nu har början på det nya livet börjat. Livet utan skolan, utan Holsby, utan alla mina små hjärtan. Det känns tungt, men livet går väl vidare.
Jag ska iaf jobba nu i fyra veckor, sen får jag se hur det går. Hur min framtid blir, vart jag flyttar, när jag flyttar, Usch, nu är det så drygt att bara gå och vänta.. Hela min framtid är oviss för mig nu, men jag får väl lita på gud och mitt hjärta och hoppas att de för mig rätt.
Men innan min höst börjar så ska ju på semester med Ida iaf :D Ser jag fram emot jttemycket!! Vi ska ha så kul!

Jag känner mig vädligt ensam, det är många jag saknar, och ni vet vilka ni är.

puss och vink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0