haha:D

Angående mitt jobb så måste jag citera Nea "Man överlever allt alla gånger utom en". Och fy fasen vad sannt det är. Även om det känns som om livet är rätt lätt att ge upp så dör man oftast inte ju.
Tänk vad liten riskan är att man dör egentligen.. den är ju nästan obefintlig..
Detta ska jag grunna vidare på.

jag vill på festival.



-----------------------------------
okej, inte haha längre (1 h 19 min senare)
Nu har fröken skallepär kolat upp antal sökande och liknande på högsokan för att se om hon har någon chans att få flytta till älvan i göteborg, men nej minsann, troligtvis inte.. Man kan ju alltid hoppas på att en sådär hundra stycken tackar nej och låter mig få deras plats. Annars är nog inte chansen så stor. Fanfanfan, jag vill verkligen dit.
Men jag får väl hoppas på de andra nio städerna jag sökt till.. Men det är ju göteborg som äger mitt hjärta, eller inte staden, men mina små filurer där borta..Åh fan, vad omotiverat allt blev nu.

aja, jag överlever nog detta också kanske. Men faan alltså. Fuckad dag dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0