haha, roliga skämt.

Jag är så jäkla trött, så nu roar jag er med lite dåliga skämt.


-vad är det för skillnad på en giraff?
-den kan verkligen springa!
----------

En tomat gick över ett övergångsställe. Den andra blev överkörd.
----------

två älgar var ute och flög. Då tappade den ena älgen en tomat och då sa den andra:
-men sådär kan du väl inte göra?
då svarade den första:
-jo det kan jag visst det, för mina framben är lika långa, särskillt det högra.
---------------------

Två älgar satt i en tall och dinglade med klövarna. Då kom den en ubåt flygande och landade i tallen brevid. Då sa den ena älgen till den andra:
-Han bor nog där.
---------------------------
vad är litet, grönt, och bor en och en halv meter under jorden?

den lille gröne stenätaren.
------------
två älgar va ute och flög, då sa den ena
-du har en bulle i ögat.
-va? svarade den andra.
-du har enbulle i ögat
-va?
-du har en bulle i ögat.
-jag hör inte, för jag har en bulle i ögat!
------------

om du har ett hål igenom hela jorden och släpper en sten, hur långt faller den?

en och en halv meter, för sen kommer den lille gröne stenätaren och äter upp den!
------------------------------

Hahahaha, gamla, men ack så roliga meningslösa skämt!

kan ingen skriva lite kommentarer till mig, ja blir så glad av det

katt åt deg, smet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Pluttan! Vi måste börja planera semestern snart, om du fortfarande vill, vill säga?

Puss och kram

2008-06-26 @ 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0