förvirrad

Vafan. Fattar ni hur jäkla störd jag är. Detta låter som världens skämt, men det är tragiskt nog helt sant. Jag, Emma Andersson, har råka slänga mina träingsskor. Fattar ni hur dum jag är. Jag trodde att jag slängde mina gamla, men jag råkade nog slänga mina nya istället för dom är väligt lika. Så nu ligger det ett par skitfina och jättebra träninsskor på tippen i en äcklig sophög. ÅHHH!!!! JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIGSJÄLV!!!!


Idag är en väldigt jobbig dag, jg är jättetrött och allt är bara jobbigt.
Shit vad jag klagar.

Nu är det sex arbetsdagar kvar, sen är det semester!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

I helgen ska jag till Malmö, hälsa på Andrei. Ska bli najs. Vi ska till foteviken, fasen vad kul det ska bli. Längtar.

Och imon jag jag och bebbe gå och kolla på fotboll, färga hår och kanske eventuellt käka på resturang, tänkte bjuda'na på käk. Ska bli kul:D Love you darling.
dags igen
the return of skallepär. Imon är det dags igen:)


Jag har typ alltid fullt upp känns det som, kanske därför jag är så fruktansvärt förvirrad.. Känns inte som om jag har koll på någonting längre. tabbar bort och glömmer saker hela tiden.


gormitti



pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0