Det är inte varje dag man har en död räv hängande på höften

Helgen har varit underbar:D Har som sagt varit i Malmö. Vi har varit på fotevikens marknad, shit vad underbart. Det va helt otoligt mysigt där! Stämningen, landskapet, sällskapet. Jag vill flytta dit :D Jag ska bli en viking på heltid sen, det skulle va något det.
Jag vill köpa en pilbåge och ett svärd, så jag också kan fajtas, det skulle va kul. Jag skulle bli en så otroligt bra krigare tror jag:P plus att jag skulle se grymmt cool ut i vikinga-stridsmundering:P
Självklart va det kul att träffa Andrei igen, Hopppas vi hinner ses någon mer gång innan han flyttar.

Jag måste lära mig nålblablabla vad det nu hette igen.. Jag kommer inte ihåg, igen. Jag och mitt minne, vi är inte alltid på samma sida.. speciellt inte när jag jobbar natt, mitt huvud är någonannanstans då.
Men nu har jag bara fyra nätter kvar, sen är jag ledig. Åh, det ska bli så otroligt skönt, förstår inte hur jag ska palla med att jobba natt en hel vecka, men det är väl bara att uthärda antar jag.


Jag börjar bli lite nervös över höskolesvaret nu. Jag vill veta säkert om jag kommer in och var jag kommer in. Det är så drygt att bara gå och vänta utan att veta någoting om min framtid. För det är ju verkligen hela min framtid som hängen på dethär beskedet. Det är ett stort steg. Jag vill veta nu så att jag kan börja ställa in mig på att flytta, fixa lägenhet och allt detdär som man måste ni vet. Det är mycket som ska fixas när beskedet väl har kommit. Men allt löser sig nog.



Idag har jag gjort det mest vuxna i hela mitt liv. Kalla mig kärring eller vad  ni vill, men jag har köpt en korsordstidning. Korsor är himla roligt faktiskt, plus att jag behöver öva upp min tankeförmåga lite tills jag börjar skolan, känns som om min hjärna består av trögflytande lim som håller på att stelna om jag inte använder den mer. Jag har blivit så himla ointelligent på sistone. Måste träna upp den lite igen om det nu går.  


trevlig dag.

-------------------------------------
lite senare.
Nålbindning heter det visst, och nu vet jag hur man gör:D
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0