Små ord från en liten människa

solen mellan tårna
Idag är en sånhär dag. Solen på himmelen och vrmt och skönt. Som det ska vara på sommaren.
Jag har dock inte spenderat dagen på altanen i vanlig ordning, nej jag har varit  i vetlanda och ätit glass och shoppat med Nea. De va najs, as it should be.
Det är lite kul att vi kanske ska plugga i samma stad. Antingen så blir det i samma stad som Oliva eller i samma som Nea, det är lite komiskt med tanke på att de är systrar, så jag kommer inte ifrån familjen Lund hur jag än gör:P Men det är inget negativt.

Inte många timmar tills jobbet. Det är inte så roligt, hade hellst gått och lagt mig och sovit hela natten istället, är jättetrött ikväll.. Men ibland har man inte så mycket att välja på, eller jag kan ju välja att inte gå. Men det gör jag inte, dels för att inte vara elak mot mina jobbarkompisar (för är jag borta så får de jobba häcken av sig) och dels för att jag behöver pengarna om jag ska ha råd att flytta.

Snart kommer Olivia hem från sin tågluff. Hoppas jag och Emme hinner åka till gbg och häsa på henne nu då. Saknar ungen så förbaskat mycket.
Men det är många jag saknar nu, någon jag inte borde sakna egentligen. Jag förstår inte det. Hur kan man sakna någon så otroligt mycket som man inte pratat med på evighter, som man varit så arg på att man aldrig någonsin ville prata med  den igen. Men ändå smyger sig tankarna och känslorna på och jag blir så fruktansvärt ledsen att jag gjort någon så illa, av att jag gjort just den personen så illa.

Jaja, jag får stå mitt kast och hoppas att allt blir så mycker bättre när jag kommer härifrån.

Sov gott sen när ja ska jobba.
puss

Kommentarer
Postat av: evelina

öööh klart ja har koppel till Pelle :P hahah han är ju min lilla gulleplutt, han måste ju me få komma ut och motionera lite :P Saknar diiig !!!! :)

2008-07-01 @ 22:42:31
URL: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0