TÅPAJ.. ehehehehehe..

Känner ni igen det fårn någonstans?? :P

Nu har jag och Ewwe gjort paj (dock inte tåpaj) tills imon. Och negerbollar. Och JA, jag skirver negerbollar, för det stor det på receptet och det är inte rasistiskt. Hade dom varit vita så hade dom säkert hetat svennebollar, så det så. 

Annars har jag fixat oh dona hela dagen nästan, varit i stan och handlat och blivit bjuden på lunch hos bror min och ewwe (men jag fick laga själv, och ewwe, du bor faktiskt där). Tänk att dessa två är sambos:P Det är så sött, även om de båda förnekar att de är det.

har även rensat ur min garderob, så nu får ni komma och roffa åt er det som blev över och som jag inte vill ha.
Sen han mammi ringt några tusen gånger också.. Som vanligt, jag kommer bryta ihop om hon ska ringa såhär mycket när jag flyttat.

pyss

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu är klockan över midnatt så idag fyller Slemmis 21 år! Faan va gammal du är ;) Grattis på födelsedagen! Puss och kram

2008-07-18 @ 23:59:07
Postat av: Ida

Men lägg av?! Jag som trodde det var imorgon/idag, fasiken vad pinit!

Puss

2008-07-19 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0