Ice bitte.

Dagens aktivitet: Ronja på film.

Började med att gå upp och städa det första jag gjorde, efter grådagens bravader:D Men de va inte så mycket att städa, för erik och ewwe städade lite igårkväll när jag spenderade tiden på hotellet. Helt spontant åkte de flesta (inkluderat mig) till hoteller vid elva igår. Efter en del alkoholhaltig dryck av vafri sort uppfanns lekar i brist på annar ;p Men de va väl rätt kul, eller? hahaha.

Nu har jag precis pratat med ida om vår jättebästa rodtripp! Det ska bli så kul!! Ser verkligen fram emot den nu!!!


födelsedagsprinsessan
(födelsedagsprinsessan)


(paren i parsoffan)


(jag och Nadan firar)

Detta va bara några bilder, kommer fler sen!! Domhär är från Nea:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0