Semester!!!

Nu har jag semester, kan ni fatta vad gött eller?
Började semestern med att gå och äta frukost med Sara och David, det va trevligt. Synd att jag inte fått jobba mer med dem, de e roliga. 

Ska försöka hålla mig vaken ela eftermidagen, även om det käns som en svår utmaning. Måste ställa dygnet rätt igen nu. Men det går nog bra. 

Nästa vecka blir det stugan och Kristiansdag en runda. förhoppningsvis har Anna tid/ lust att ses. Evigheter sen vi sågs nu!! Ja får också reda på om jag kommer in på högskolan i slutet på nästa vecka.. Shit, jag är lite nervös nu. Tänk om jag vakren kommer in i Göteborg eller Linköoing, vad tråkigt det blir då.. Men det är vä bara att väna och se antar jag.. Men jag tror jag kommer in i Linköping faktiskt. Me vi får se. Jag är inte hemma då när man får reda på det, men jag får väl låna Matsas dator kanske. 

Imon blir det fest! Fira semestern:D Hoppas bara Jesper följer med, det blir roligast då.. 

Ska kolla på film nu.


pussar 

Kommentarer
Postat av: Lasse

hej Emma. Nu du... nu har jag funnit din blogg. Får se om om jag kommer att kunna terrorisera dig med knäppa kommentarer. Vi slår hö och mentalt försöker hålla regnet borta.

har kodat en egen blogg. Ska försöka att uppdatera den regelbundet under sommaren. Kram/Lasse

Blogg: www.hulugard.se/blogg

2008-07-05 @ 12:11:26
URL: http://www.hulugard.se
Postat av: Lasse

Tappat adressen till "de andra" kan du hjälpa mig?

Lasse

2008-07-06 @ 00:19:17
URL: http://www.hulugard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0