Regn och Amy Macdonald

Sitter här och lyssnar på reget ch Amy Macdonald. Det är så mysigt. städar lite också.. det behövs verkligen. Älskar Amys röst, speciellt låten barrowland ballroom.

Har hittat en annan helt underbar låt, från filmen Amelie från Montmartre (helt fantastisk film btw), den heter La Valse D'Amelie, pianoversionen. Helt fantastik, precis som filmen. Hör den och se den!

Igår var det fest hos Emme:D De va kul. Alla icke-vetlandabor verkade lite dissiga mot utelivet i Vetlanda, men vi hade kul iaf. Det är så längesen jag dansade, och det va så roligt, men jag saknade Ida då såklart. Way to long ago sen vi dansade ihop..
Sen sov jag hos Emme och vi tog en bakis frukost på hörnet. Inte för att någon av oss va speciellt bakis, och inte för att det var morgon, men det va myspys ändå. Längesen vi va ute ihop.

Snart ska vi två sm tår åka till Olivia!!! Siht vad jag längtar! Saknar henne så otroligt mycket så det är sjukt!! Äntligen är hon hemm från europa.

Jag har förresten lärt mig nålbindning i teorin, nu gäller det bara att skaffa tjockt garn och omsätta det till praktiken:D

Nästa vecka blir det stugan och SKåne som gäller. Ska bli najs att bara ta det lugnt lite.. Eller om jag känner mig rät så kommer jag hitta på massor att göra ändå.. men det ägör inget, jag gillar att göra saker.

Hörs senare.
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0