packar och grejar

Idag håller jag på och packar och grejer.
Packar dels mina flyttsaker, tills jag ska flytta, och dels mina resesaker, till rodtrippen:D

Det ska bli så kul med cyklesemester!!

Och det ska bli så kul att flytta också! Men det är lite vemodigt.. det är ju trots allt första gången.
vet inte riktigt vad jag ska packa ner och ta med, och vad jag ska slänga upp på vinden. Vet inte heller hur jag ska få tag på mitt jobb och säga att jag inte ska jobba.
Men det fixar sig nog.


Idag har jag glassat med Nea, de va trevligt det.

Jag har skafat facebook också förresten!! Äntligen har jag fallit för grupptrycket. Men jag fattar inte vaför alla gör så stor grej av det, så jäkla roligt är det inte.. men det kanske är som med bloggande, man kommer in i det snart, och sen blir det svårt att låta bli..

jäjä, puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0