okej.

Okej, lägenheten börjar fixa sig, det verkade inte så illa som det föst gjorde. Jag har fått en ny lägenhet nu, nte lika fin som den fösta som jag inte kunde ta, men helt okej, på ett område ganska nära skolan. Men det är svårt att bestämma sig..
Jag har iaf tagit tag i lite andra saker som skavt lite. Visst är det jobbigt, men jag måste ibland tänka på mitt eget bästa. Och jag måste till slut iaf lyssna på mitt hjärta.

Har varit hos olivia idg och firat henne lite:D det va så otroligt kul att ses igen, har saknat henne sjukt mycket. Jag och Emme ska dit nästa vecka och gå på liseber och bara träffas. Längtar redan, dehär timmarna vi fick idag va aldeles för lite tid.

I förrgår skulle maria fyllt 21. Grattis ängel. Det är konstigt hur man kan sakna någon som varit borta i så många år. Men hon försvinner nog aldrig från mig, för jag vet att hon går vid min sida och hjälper mig igenom allt svårt. Men det är ändå väldigt många år som gått.

hej så länge

----------------------------------------------------------------------------------------
Later on.

Okej jag har sagt att jag inte ska klaga, men tyvärr, idag måste jag få.
Jävlarjävlarjävlarfan. Okej, så trött är jag. Fattar ni. Nej klart ni inte gör.
Så jävla svårt kan det inte va. F u c k.
Tur att man har sigsjälv ibland. Och tur att man får va för sig själv ibland.
Och tur att La valse DAmelie är sjukt bra.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Gumman! Min mobil gick sönder i tisdags, så jag har inte ditt nummer! Kan du inte maila det till mig så vi kan prata om "el roddtrippo" :)

Puss och kram Ida

2008-07-17 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0