Mycket snurrar

Äntligen, äntligen, blir det lite fart på mitt liv igen. Men inte som jag tänkt mig.
Jag har kommit in på högskolan, sjukgymnast, precis som jag tänkt mig. På mälardalens högskola, inte alls som jag tänkt mig:D I Västerås. det är spännande.

Jag blev helt chockad när jag fick svaret. Lite rädd och chockad, men glad. Jag tror det passar mig. Så nu sitter jag här och kollar lägenhet och massa annat, det är mycket att ta tag i nu. Äntligen. Det är kul men lite otäckt. Jag ska flytta snart, och lämna allt och alla jag känner till.

Mycket förändringar, mycketmycketmycket. Men jag kanske behöver det. I vilket fal så ser jag fram emot det. :D

Plötsligt känns det som att all tid jag hade över innan, har blivit för lite. Jag som inte hade en aning om vad jag skulle göra har helt plötsligt fullt upp. Det är kul som fasen.




Senaste veckan har jag inte skrivit, jag har varit på semester, först i stugan och sen i skåne. det har varit skönt och roligt..

Puss och hej:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0