Lim in my brain

Min bror va hemma en runda på besök idag, den äldsta, eller hur det stavas. Han tyckte att jag skrev deppigt i min blogg. Och han har nog tyvärr rätt, jag är rätt negativ här. Så jag tänkte jag skulle sluta med det. Sluta notera alla jobbiga och tråkiga grejer och istället fokusera på det positiva. Som jag alltid annars brukar försöka göra. Detta ska inte va min klagomur längre.

Nu ska jag berätta en komisk sak som verkligen bevisar att jag har lim i mitt huvud.
Igår, när jag skulle til jobbet, så gjorde jag mig i ordning och allt som vanligt, och cyklade dit, om vanligt. Men då satt andra skiftet på rast, så då tänkte jag genast, shit nej det är tisdag (cursed tuesday på pallco, då allt går fel) så det är säkert robotfel idag. Men icke sa nicke. Dom frågade mig om jag skulle börja tidigare och jag ba "öh, näe, eller vaddå? vi börjar ju kvart över" och dom ba "ja men ni börjar ju inte förrän kvart över 11!"  Hahah, jag kollade på armen (där jag inte har klocka) och sedan på mobilen. Klockan va lite över 10. Jag gick till jobbet en timme för tidigt!! Haha, fattar ni, först går jag och tycker det är tråkigt, och se kommer jag dit en timme för tidigt! Haha. jag är störd. Så det va bara att cykla hem igen och vänta ut tiden. Dom skrattade åt mig när jag kom kvart över 11 sen, men det va okej.

Det är bara två nätter kvar nu:D sen är det semester, tror jag, om dom inte bestämmt att jag ska jobba mer, får fråga Andritcha (andreas) idag. Men annars borde de ju berättat för mig att de bestämmt det. Men man vet aldrig med pallco.
För att fira semestern på fredag så ska jag, Sara och David gå och äta frukot på ritz när vi slutat på fredag, det blir myspys det. Och sen blir det party på lördag för att fira. Najs, det är evigheter sen jag va ute känns det som,så det ska bli kul.


Nu rang christer, jag ska jobba mer. Jag ska jobba vecka 32 och kanske vecka 33 och kanske, eventuellt lite näta vecka på verkstan. Jag vet inte om jag har sån lust att jobba hela veckan, men jag ska fundera på det och räkna lite hur mycket pengar jag har och så..  Men vafan, jag kan inte jobba vecka 32 för då ska ju jag va på rodtripp ju! Jag måste prata med Ida och Christer. Dom e tröga på pallco som bestämmer saker som gäller mig utan att jag har någon aning, för jag sa ju faktiskt till att jag inte kunde jobba då. Jävla fan. Nu klagar jag igen, men jag blir stör på min arbetsplats.


(ursäkta bilden Ida, men mins du hur kul vi hade den helgen? Då vi va på dang)
Det måste lösa sigmed mitt jobb nu, fan annars blir det jobbigt. Vi måste på rodtripp ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0