inte kalasväder precis

Det bara regnar och regnar, och jag som tänkt att vi skulle kunna va ute på mitt kalsa, men jag får nog ändra planerna lite..
Ska gå och duscha nu och sen göra pastasallad tills senare. Mycket som ska fixas, men jag har iaf damsugt och plockat undan lite nu..

Skriver senare eller imon, ska försöka fånga lite av ståhejet på bilder så ni som tyvärr inte kunde komma får se att iaf, och låtsas att ni va här.. sen kan jag klippa in bilder på er så ni verklige tror att ni va här.. de skulle va kul, det kan bli mitt söndagsnöje:D hahaha.
Det är synd att ni inte kan komma, men sånt är livet. Kommer sakna er ikväll!! menmen, Jag kan skriva ut bilder och sätta på dockor så jag kan låtsas att det är ni.

hoppas vädret blir bättre frammåt eftermiddagen.

puss
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0