god morgon


Idag är det sista natten!! Najs. Imon blir det frukostdejt. det blir trevligt.

Jag är svullen i mina ögon som dom bara ringer och håller på, jag ser ut som en michelingubbe i ansiktet, hehe, det är roligt.

Nu är olivia hemma i sverige igen:D Undra när jag och Emme ska åka och häsla på henne. Hoppas det blr snart, saknar henne jättemycket.

hörs senare när jag är ltie mer vaken.

puss 

_______________________________________________-
2h 25 min senare

Nu är jag lite mer vaken. Ska med Erik till Eksjö om en timme. Undra vad vi ska göra där.. Det minns jag inte, menmen, det märker jag nog.
Haha, världens roligaste grej: Min bror finns med på expressen.se. Mina jobbarkompisar hittade en bild på hnom där. Hahaha, och är det inte han så är det jävligt likt. Men det är en bild från förra arvika, så helt omöjligt är det ju ändå inte.

här är bilden:P Hahah, visst är han hård? hahahahaha (förlåt bror, men du ser lite ful och full ut)


Mer osm händer idag.. Vet inte, ska väl ut och gå sen när det är lite svalare ute, skitvarmt idag!! Låg ute och sov lite, det va skönt.
Rang till christer innan och sa att jag inte vill jobba nästa vecka, jag behöver va lite ledig. 
Annars gör jag faktiskt inte ås himla mycket idag. det är skönt faktiskt, orkar inte med att göra så mycket i dethär vädret.

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0