födelsedag (jag fyller 20+)

Japp, idag är dagen då jag fyller 20+. Gammal jag börjar bli:S

Kom hem från göteborg igår. Det va skitkul att träffa olivia igen, evligheter sen!!! Vi va på liseberg hela tisdagen, mycket kul att få bete sig som en unge igen och leka lite.

Har varit i Jönköping idag med mammi och köpt massa saker till mitt blivande hem, de va kul, men de va dyrt. Men fint blir det nog. En kul dag har det varit. Men visst, det finns ju de jag vill pika för att de inte hört av sig och grattat ens.

Har fått mycket fina saker i present :D En kaffekokare, tavlor utan något på som jag får dekorera helt själv, vinglas, och vin till glasen, tesil, och massa annat också. Bra grejer.



hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0