eilean annraidh

Tänk att något som verkar så långt bort kan vara så nära. Jag har hittat mitt halsband som jag letat efter så mycket. Det låg under duken i mitt andrarum, som varken jag eller mamma inte städat på väldigt länge (uppenbarligen). jag har etat och letat på alla både tänkbara och otänkbara ställen, och så hittar jag det nu när jag skulle börja plocka ihop mina saker inför flytten..

Livets vägar äro outgrundliga. Och det är lite komiskt med tanke på att jag fick reda på att robin har ny tjej igår *ler*. Att han gått vidare och träffat någon annan är väldigt lättande. Och det känns som om uphittandet av detta halsband och denna nyfunna information på något sätt hör ihop. Vet inte riktigt hur, men det finns säkert någon slags symbolik i det hela:D

Iallafall så är det skönt att äntilgen hittat mitt halsband, min pryl. Och jag känner mig som världens matrialist när jag blir såhär glad över ett dött ting. Men det betyder mycket för mig.


såhär ser prylen ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0