att jag har kommit in

Det är fortfarande lite svårt att fatta och smälta att jag har kommit in på högskolan. Att jag ska flytta över trettio mil. Att jag ska lära mig att leva helt ensam för första gången i mitt liv. Det är så mycket förändringar, så mycket som händer.
 men kul är det.

Annars händer inte så mycket idag, har städat och börjat fundera på om jag ska börja plocka ihop mina saker denna veckan när jag ändå har tid, för sen kommer jag knappt va hemma innan jag ska flytta.
Ewwe är här och leker med mig lite idag för Erik ska till Norge och vandra.. Så nästa vecka har vi planerat att träna och cykla hela veckan:D Ages sen vi tränade känns det som, eller iaf jag.

 
(har lekit lite i ps igen)

Puss oc hej

Kommentarer
Postat av: Lasse

Grattis. Lycka till. LasseN

2008-07-15 @ 00:01:20
URL: http://www.hulugard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0