söndag och en missad tvättid, igen

Jag har börjat bli galet duktig på att missa tvättider.
Sist jag bokade tid så tänkte jag "men om jag tar en vid sju på söndag så kommer jag iaf upp i tid". Men det gick ju åt pipsvängen. Jag vaknade vid typ nio eller nått. Haha, och då va det inte så lönt att slänga in en omgång tvätt eftersom att tiden är slut vid tio och det hade aldrig hunnit torka. Men skitsamma. Jag städar istället. Tvätta kan jag göra en annan dag.

Kom nyss på att det är tre dagar kvar tills vi ska se trix:D Ska bli najs..

Idag ska jag göra lite allt möjligt viktigt och mindre viktigt.

Har iaf kommit på vad jag ska va i luciatåget, jag kommer va sötast av alla! Ellerhur Karin? (och förresten, du kan inte skriva karin grannen för det är en annan som är karin grannen, du får namnge dig med något annat, typ karate-karin eller nått)

Kommentarer
Postat av: Karate-Karin

Men åå typiskt! Jag som trodde jag var smart.

Ja du kommer vara sötast och jag kommer vara stelast. Haha! Jag längtar lite. Fast först till Trix såklart.

2008-12-07 @ 11:19:04
URL: http://lingonmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0