makaroner är det nya gröt

Ni som är kontinuerliga läsare vet att jag för ett ag sen va nästintill besatt av gröt, åt det ungefär fem gåner i veckan.
Men nu! Nu har jag köpt sylt som inte är lika god som den förra, och makaroner har istället fått ta grötens plats.
Makaroner kan man ha till allt. Till falafel, till sås, till fisk, till aromat, till linssoppa, till allt. det är en praktisk rätt.

Det är viktigt med varierad kost, och nu har jag varierat :D

Nu är det inte långt alls kvar tills jag ska åka hem, men nu vill jag inte hem lika mycket längre. Hur ska jag klara mig utan Ymi och Sandy? Jag och Ymer bor ju i stort sett ihop.. Do jo gett hao konstigt itt blir utan henne?
Ajaja... det är typ tio dagar jag är hemma. Jag tror vi får försöka överleva.
Och jag kommer ha massa att göra hemma så jag kanske inte hinner sakna henne så mycket förhoppningsvis. Och hon hinner kanske inte sakna mig.

Sandra åker hem till umeå inatt.. så sen blir det verkligen tomt här..

puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0